Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dwl85 | użytkownik

imię i nazwiskoDariusz Luber adresBielsko-Biała zarejestrowany06.04.2009 @22:05:37 ostatnio na stronie04.03.2011 @13:21:52

Uwielbiam bawić się fotografią. Stopniowo rozkręcam swoje studio fotograficzne. Preferuję głównie zdjęcia ludzi, także poszukuję osób chętnych do "pozowania za zdjęcie", bądź do współpracy przy projektach komercyjnych.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ModusFoto.pl Gadu-Gadu3636917
digarty63 komentarze87 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~laub    22.10.2010 @09:04:40
Dzięki Darku, ale to zdjęcie to wynik fotoszopa - oryginał mam w galerii a dokładniej tu http://www.digart.pl/praca/5624278/-14-.html
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~DiaprId25mm    27.08.2010 @11:17:31
poobserwuje
~laub    25.09.2009 @19:51:02
Juz listeczka nie ma
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~milu77    17.09.2009 @15:24:02
No masz racje, na stopach mogły być buciki, w sumie Paulina weszła tam na bosaka bo miała szpilki i nie pomyśleliśmy żeby ubrała już na murku, a co do zgarbienia, to fakt jest photoshop ale to ja wole sobie juz nastepnym razem przypilnować modelki Dzięki za cenne uwagi
~milu77    04.09.2009 @21:29:31
Hejka ! Obrabiałem na PS-ie. Jaką masz dla mnie rade ? Co do ramki, to mam do nich słabość Pozdro
~laub    04.09.2009 @17:10:56
Co do zjęcia Sylwi to juz orginału nie mam, wiem ze ma problemy z kadrowaniem
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~laub    04.09.2009 @17:09:56
Zabcia od tyłu bo za nia był murek zdjecie robione w zoo w takiej jakby sadzawce
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~laub    14.08.2009 @07:35:33
Musiałem rozmyc bo po zabawie w HDR zrobily sie mega szumy
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~milu77    12.08.2009 @12:42:49
Rozumiem, i też dobrze wiem, że wszystko co robisz to jest robione z premedytacją i nie jest przypadkowe !! Dlatego tak jak mówię, foto mi się podoba, a wizja zdjęcia jest wizją autora, Ty to zrobiłeś tak, ja może zrobiłbym ciut inaczej, ale generalnie jest baardzo fajne
~milu77    11.08.2009 @15:30:42
Wiem wiem, forum czytałem, jeszcze się też zastanawiam co i jak

Hehe mam nadzieję, że się nie obraziłeś za to moje czy się źle czujesz, bo to miało być typowo żartobliwie hehe

Swoją drogą, idę za kilka miesięcy robić zdjęcia na wesele i będę potrzebował kilku porad
~milu77    11.08.2009 @15:23:37
Cholera, jakoś tak nie pewnie się teraz czuję, zawsze masa uwag na temat zdjęć, a teraz tylko pozytywy ?! haha. Hm co Ty Darek źle się czujesz czy jak ?!

Pozdrowionka
~laub    19.07.2009 @09:17:19
Nie mogłem dać większego bo gdzieś zapodział sie orginalny plik ze zdjęciem, ten co dałem miałem z mojej galeri tylko go troszke potraktowałem softem do HDR
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~KachaWojcik    13.07.2009 @23:06:55
dziekuje =)
_______
Kadrowanie jest specyficznym, osobistym widzeniem swiata przez artyste, nawet jesli wykracza poza kanony, autor wlasnie to mogl miec na mysli. A to, ze cos sie komus nie podoba nie dyskwalifikuje pracy jako dziela.
~laub    05.07.2009 @12:33:32
Dzieki za podpowiedzi o złotym podziale wiem, ale tam inaczej za bardzo nie dało rady, ale nie widziałem o tym ze powinna byc twarz lekko w która strone, ale człowiek uczy sie całe zycie
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~laub    04.07.2009 @18:30:05
Dzieki Darku za konstruktywne komenty, co do HDr-a to nie kleiłem go a wykonał go taki maly zabawny programik znaleziony w sieci z jednego zdjęcia. Co do Birowa to fakt nie dopatrzenie z Ta trawa na dole. Pozdrawiam serdeczne i do zobaczenia na jakims wypadzie foto
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~milu77    04.07.2009 @09:37:32
No fotka profilowa taka, że chyba żona będzie musiała Ci konto pilnować i chronić przed napływem wiadomości od innych kobiet hehe
~dwl85    04.07.2009 @07:01:06
Znam je, ale metoda z blurem też jest dobra tylko trzeba odpowiednio przygotować maski i przenikanie warstw. Widać trochę tego jeszcze nie opanowałem
_______
Uczę się zdjęć pod modeling i poszukuję chętnych osób do pozowania.
~rafinowicz    03.07.2009 @16:32:45
jest takie fajne magiczne narzędzie w psie co się zwie "spot healing brush tool" mała wprawa i można poprawiać skórę polecam
~milu77    02.07.2009 @21:11:46
Jak chodzi o tą fotkę to próbowałem z rurą od odkurzacza hehe, ale widocznie ciężko to wymierzyć dobrze, jak chodzi o to co pisałeś odsuwanie się itp, to jest dobry pomysł Z resztą gdybym nie miał rodziców "na karku" to pewnie na spokojnie wyszło by fajnie, a tak to trochę dziwnie pozować samemu sobie (skoro Basi chwilowo nie ma) rozebranym, w momencie kiedy do domu mogą wrócić rodzice hehe.

Jak chodzi o węzyk spustowy, tudzież pilot to raczej sobie zainwestuje te 15 zł, w końcu to grosze za takie ułatwienie

Dzięki za rade i daj też pofocić tych moedli i modelki hehe
~milu77    02.07.2009 @11:08:19
Dzięki Darek Jak zawsze Twoje komentarze są rzeczowe i bardzo lubię taki rodzaj krytyki i doradzenia

Jak chodzi o fotkę tą z tymi cieniami, to niestety brak ostrości nie był zamierzony, problem w tym, że fotkę sam robiłem a ostrość trzeba było ustawić manualnie, gdyż na automacie w ogóle nie byłem ostry, pilota nie posiadam więc ostrość ustawiana na chybił trafił na aparacie, a milimetr w jedną bądz drugą stronę i od razu robiło śię mglisto :/

Co u Ciebie ?? Kiedy na jakiś wypadzik wpadniesz lub po prostu do Brzeszcz ?? pozdrawiam
~Enti    07.04.2009 @08:05:08
ta...a ogladales Bonda? bo on nie mial byc "realistyczny" tylko 'bondziatowski...w starym dobrym stylu Connery,Moore itd....nie Craig
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~Dawid11    07.04.2009 @07:57:17
dziękuje
_______
~dwl85    07.04.2009 @07:50:38
To czemu masz takie sznurkowate światła?? Zabawa zoomem?
Jeżeli zamierzony efekt tych rozmazanych świateł i to chciałeś uzyskać to spoko
_______
Uczę się zdjęć pod modeling i poszukuję chętnych osób do pozowania.
~Cani    06.04.2009 @23:01:04
jeśli myślisz, że fotografię którą mi oceniłeś, zrobiłem bez statywu, to jesteś w błedzie, pozdrawiam
~dwl85    06.04.2009 @22:56:23
Z chęcią zobaczę :D
_______
Uczę się zdjęć pod modeling i poszukuję chętnych osób do pozowania.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt